attme logo
  • Våre tjenester
  • Prosjekter
  • Kontakt
Menu
  • Våre tjenester
  • Prosjekter
  • Kontakt
attme logo

ATTME KOMMUNIKASJONSBYRÅ

Vi bygger langsiktige og gode kundeforhold ved å gjøre det lille ekstra. Her er noen eksempler på prosjekter vi har levert.

Filter_type_jobb
Filter_type_jobb
Se flere kategorier
web-mockup-bramiljø-insta

bramiljø renhold

Markedsføring på digitale flater

web-ole2

Foreningen Eventyrfestningen

Markedsføring i sosiale medier

DSC_8314 copy2

Ekvatek

Navneprosess, ny logo og nettside – en gjennomført modernisering av kommunikasjonen

Golf-mockup-mac

Kongsvingers Golfklubb

Nettside for Kongsvingers Golfklubb.

Kartverket_Case_bilder_

Kartverket

Lekker, spenstig og universelt utformet årsrapport til Kartverket

Lifecare_Case-forside-1-web

Lifecare

En styrket og helhetlig visuell kommunikasjon i tråd med ambisjonene og utviklingen til Lifecare.

Kinoplakat_Helaften_web

Helaften med Odal Sparebank

Helaften med Odal Sparebank

OS-tommel

Odal Sparebank – Øvre Romerike

Tydeligere posisjon på Øvre Romerike

Prosjekt-Visit-Kongsvingerregionen3

Visit Kongsvingerregionen

Markedsføring som skaper reiselyst til regionen.

case-forside-stangeskovene_web

Stangeskovene

Strategiske valg for modernisering av logo og visuell profil.

Navimow_case1

Segway

Nettside, nettbutikk og synlighet for Segway Norge.

OS 002

Klokkertunet

Visuell lekenhet som treffer barn og voksne

Flere prosjekter
Loading...
Hustadvika kommune

Hustadvika kommune har fått en nettside som viser alle små og store opplevelser i kommunen. Her presenteres aktiviteter for beboere så vel som turister på en attraktiv og oversiktlig måte.

 

Vi har designet og levert teknisk løsning til nettsiden opplevhustadvika.no.

 

For synliggjøring av nettstedet har vi bistått med annonsering på Google.

Norsk Byggkeramikkforening

Norsk Byggkeramikkforening (NBKF) er en bransjeforening for produsenter og leverandører av bl.a. keramiske fliser, naturstein, lim- støpe- og fugemasser og våtromsprodukter.

 

Vi har formet og vedlikeholdt markedsstrategien i en årrekke. Målet er å vise NBKF som et fyrtårn i og på vegne av bransjen. Det er utviklet visuell identitet, logoer og nettsider som understøtter de ulike markedstiltak som er gjøres, spesielt på sosiale medier. Vi utvikler og rådgir fortløpende rundt markedskommunikasjonen.

CPG Norway

Nullifire er ett av flere produkter Tremco har i sin portefølje. I forbindelse med en kampanje spesielt målrettet mot profesjonelle malere ble det utarbeidet brosjyrer med tekster og bilder som framhever de helt spesielle egenskapene til Nullifire.

Visit Nordvest

Visit Nordvest er et reiselivsselskap med medlemsbedrifter fra 11 kommuner i Nordmøre og Romsdal. Selskapet arbeider for å øke ringvirkningene og lønnsomheten i reiselivsnæringen, og med nasjonal og internasjonal markedsføring av regionen som reisemål.

 

Oppdraget ble utført ved at vi besøkte medlemsbedrifter og produserte film og foto underveis. Samtidig publiserte vi innhold på tre ulike sosiale medieflater. I tillegg produserte vi en bilde- og videobank til bruk for profilering og markedsføring i etterkant av oppdraget.

Aktiv Eiendomsmegling

To av de større meglerkontorene i regionen, Aktiv og Eie ble høsten 2021 fusjonert til Aktiv Eiendomsmegling Kongsvinger.

Sammen med alle ansatte i de to meglerkontorene ble det meislet en strategi for kommunikasjonen med en tydelig plan for budskapene. Vi laget en rekke tiltak som sammen blir en helhetlig markedsføring, alt fra pressemelding, tekster på nettside, kronikk og en større kampanje i sosiale medier.

For å kommunisere effektivt med målgruppene ble det laget to konsepter:
Konsept 1 er en annonseserie der alle ansatte presenterer gode råd ved kjøp/salg av bolig. Annonsene ble designet i rød og tydelig Aktiv-profil.
Konsept 2 er den emosjonelle delen av kampanjen: Kjøp og salg av et hjem er ofte følelsesmessig sterkt. Vi ville formidle hva et hjem er gjennom barnas fortelling om sitt hjem. Det ble til 4 morsomme, vakre og «rett til hjertet»-filmer.

Kampanjene på Facebook og Instagram har gått høsten 21 og vinteren 21/22 + ny runde igjen høsten 22.

Odal Sparebank

Odal Sparebank har kontorer på Kløfta, Skarnes, Sand og i Kongsvinger. For en ekte lokalbank er synliggjøring av tilstedeværelse sentralt for å bygge merkevaren.

 

Høsten 2020 flyttet banken til nye lokaler i Kongsvinger. En flytting i seg selv er ikke noe å rope høyt om – det at banken støtter og heier på veldig mange av regionens lag og foreninger er derimot noe som skaper positivt engasjement.

 

Vi laget en kampanje der regionens lag og foreninger ble invitert til å delta i en tenkt flytteprosess. Dette ble dokumentert i en film der lagene bidrar. Filmen ble delt i sosiale medier og ble en viral suksess vi sjelden ser maken til. Sannsynligvis har alle som bor i regionen, med YouTube/Facebook-konto eller som var på kino i perioden, sett filmen minst én gang.

Nowayin

Norsk selskap som ønsker å posisjonere sitt egenutviklede og unike produkt som holde skadedyr utenfor bygningene. Produktet har fått mye positiv oppmerksomhet, spesielt i Thailand.

 

Det var et behov for et navn som fungerer grenseløst godt og enkelt forstås. Navnet ble Nowayin og logoen tok sin form fra nettopp det å holde noe utenfor. Med enkle former og farger kommuniserer både navn og det visuelle på en god måte, uavhengig av markedet produktet markedsføres.

Schøyens Grill & Bar

Da Schøyens åpnet dørene som nyetablert restaurant i Kongsvinger, utarbeidet vi en nettside i tråd med serveringsstedets uformelle stemning, stilfulle interiør og fristende matretter. Det var viktig at den smakfulle stilen til Schøyens skulle komme tydelig frem og at nettsiden skulle gjenspeile den gode opplevelsen av å besøke spisestedet.

 

Bli fristet på: schoyens.no

EMV Construction

EMV er en tradisjonsrik og anerkjent produsent av moderne stålkonstruksjoner og ­-trapper til bygg­ og anleggsbransjen.

 

Gjennom en grundig strategisk prosess sammen med ledelsen kom vi fram til at EMV har flere sterke fortrinn, det sterkeste er folka som jobber i bedriften. Kommunikasjonen er derfor bygget opp rundt menneskene og hva de skaper, og mindre på maskinene. Med friske farger og revitalisert logo skal EMV vise at de ikke bare henger med i tiden, men faktisk leder an med innovative og gode løsninger.

 

Markedsføringen er basert på å bruke Linkedin og Facebook i stor grad. For å nå ut til målgruppen er det brukt flere typer annonser og enkle filmer. Sentralt står også nettsiden og bruk av nyhetsbrev.

1 2 Next »
  • Attme kommunikasjonsbyrå
  • Telefon 99 26 62 81
  • kontakt@attme.no
  • Orgnr. 928 437 264
  • Adresse:
  • Brugata 10
  • 2212 Kongsvinger​

For support og teknisk hjelp

  • teknisk@attme.no

Facebook // LinkedIn // Instagram

Attme kommunikasjonsbyrå © 2023

Facebook // LinkedIn // Instagram

Attme kommunikasjonsbyrå © 2023

attme logo

// våre tjenester

// prosjekter

// kontakt

// kontakt -avventes

Attme kommunikasjonsbyrå
Orgnr. 928 437 264
Telefon 99 26 62 81
kontakt@attme.no

Facebook // LinkedIn // Instagram

Facebook Linkedin

Denne nettsiden benytter cookies for å gi deg den best mulige brukeropplevelsen.

Mmmm, ok

ikke greit

Denne nettsiden benytter cookies for å gi deg den best mulige brukeropplevelsen.
Mmmm, ok

ikke greit