Stangeskovene er en tradisjonsrik og godt etablert merkevare, tett knyttet til skogen. De driver sin virksomhet innen skog, treindustri og byggevarehandel, og har åtte byggevarehus på Østlandet.
Industri- og handelsvirksomhetene, samt konsernet har ulike behov for å kommunisere i sine markeder og det var behov for selvstendige identiteter og navnestruktur.
Stangeskovene og konsernets virksomheter ha nå fått en tydeligere profil som bidrag til å kunne styrke posisjonen i tråd med strategiene.
Første trinn var å modernisere Stangeskovenes visuelle uttrykk og gjennomføre dette i alle butikker og i konsernsammenheng. Dette fullføres høsten 2022.
Neste trinn var å samle treindustrivirksomhetene under ett symbol og justere noe i merkenavnene. Dette har gitt nye logoer til ESAS, Bjørnstad bruk og Hemnes tre som ble lansert høsten 2022.
Det er laget nettbaserte veiledere som beskriver farger, bruk av logo og profil.
I tillegg har vi designet årsrapportene for 2019, 2020 og 2021.
Denne nettsiden benytter cookies for å gi deg den best mulige brukeropplevelsen.