To av de større meglerkontorene i regionen, Aktiv og Eie ble høsten 2021 fusjonert til Aktiv Eiendomsmegling Kongsvinger.
Sammen med alle ansatte i de to meglerkontorene ble det meislet en strategi for kommunikasjonen med en tydelig plan for budskapene. Vi laget en rekke tiltak som sammen blir en helhetlig markedsføring, alt fra pressemelding, tekster på nettside, kronikk og en større kampanje i sosiale medier.
For å kommunisere effektivt med målgruppene ble det laget to konsepter:
Konsept 1 er en annonseserie der alle ansatte presenterer gode råd ved kjøp/salg av bolig. Annonsene ble designet i rød og tydelig Aktiv-profil.
Konsept 2 er den emosjonelle delen av kampanjen: Kjøp og salg av et hjem er ofte følelsesmessig sterkt. Vi ville formidle hva et hjem er gjennom barnas fortelling om sitt hjem. Det ble til 4 morsomme, vakre og «rett til hjertet»-filmer.
Kampanjene på Facebook og Instagram har gått høsten 21 og vinteren 21/22 + ny runde igjen høsten 22.
Denne nettsiden benytter cookies for å gi deg den best mulige brukeropplevelsen.